ΣΑΟΥΝΑ

Ας δούμε ποια είναι τα οφέλη αυτής της ιδιαίτερα καυτής διαδικασίας:

  • Καταπολέμηση κρυολογήματος
  • Καταπολέμηση αρθριτικών
  • Ιδανική για ηλικιωμένα άτομα (χωρίς προβλήματα υγείας και με σύμφωνη γνώμη γιατρού)
  • Ανακουφίζει από νευρολογικούς πόνους
  • Βοηθά στην απώλεια βάρους
  • Αναπνευστικό σύστημα (επιτυγχάνεται η δυνατή εκκαθάριση των βρόγχων)
  • Μείωση ακαμψίας (μελέτες έδειξαν, ότι υπάρχει 20% μείωση της ακαμψίας στους 45° C, συγκριτικά με τους 33° C, στα άκρα που πάσχουν από ρευματισμούς)
  • Παραγωγή κολλαγόνου (η ζέστη αυξάνει την ελαστικότητα και μειώνει τα σημάδια από τις συσπάσεις των συνδετικών ιστών)
  • Προτείνεται σε άτομα με καρδιακά προβλήματα (κατόπιν συμβουλής ιατρού) καθώς διατηρείται σταθερή θερμοκρασία και δεν υπάρχουν αυξομειώσεις
  • Αποβολή τοξινών μέσω της εφίδρωσης
  • Μείωση και καταπολέμηση της κυτταρίτιδας
  • Αύξηση ενδορφινών, των ορμονών που προκαλούν ευχάριστα συναισθήματα στον οργανισμό κάνοντας το άτομο να βρίσκεται σε κατάσταση ευφορίας
  • Καταπολέμηση αλλεργιών

- See more at: http://www.sigmalive.com/fitness/health-tips/1777#sthash.Pri3BfzO.dpuf

 

Πριν από τη χρήση της σάουνας, του ατμόλουτρου ή κάποιου ζεστού λουτρού, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Μη φοράτε make up ή λάδι/γαλάκτωμα για το δέρμα.
  • Πλυθείτε με σαπούνι πριν και μετά τα λουτρά/σάουνα.
  • Περιμένετε τουλάχιστον μία ώρα μετά το φαγητό, πριν τα λουτρά/σάουνα.
  • Χαλαρώστε μετά την άσκηση, πριν αρχίσετε τα λουτρά/σάουνα, για να αποφύγετε την υπερβολική θερμότητα.
  • Πιείτε άφθονο νερό πριν και κατά τη διάρκεια της σάουνας/λουτρού για να αποφύγετε την αφυδάτωση.
  • Μη φοράτε κοσμήματα.
  • Μην κάθεστε σε μεταλλικό σκαμνί. Μπορείτε να κάθεστε πάνω σε μια πετσέτα στο ατμόλουτρο ή τη σάουνα.
  • Μην καταναλώσετε αλκοόλ πριν τη σάουνα/λουτρά.
  • Εάν αισθανθείτε ζαλάδα, ζέστη, κρύο, ναυτία ή πονοκέφαλο, σταματήστε αμέσως!
  • Η έγκριση γιατρού είναι απαραίτητη σε περίπτωση καρδιακής νόσου, υπέρτασης ή υπότασης, πυρετού, νεφρικής νόσου, διαβήτη ή παχυσαρκίας, εγκυμοσύνης ή κατανάλωσης φαρμάκων (ιδιαίτερα αντιπηκτικά, διεγερτικά, υπνωτικά, ναρκωτικά, ηρεμιστικά).
  • Μην ασκείστε στη σάουνα ή στο ατμόλουτρο.

- See more at: http://www.sigmalive.com/fitness/health-tips/1777#sthash.Pri3BfzO.dpuf